måndag, augusti 04, 2008

Emily är en jäkel på att klättra




Inte nog att hon klättrar som en spindel på alla i vårt områdets klätterväggar, hon har börjat klättra på väggarna hemma också - bildligt talat. Detta kan utvecklas till en stimulerande far och dotter aktivitet :)

Klättrade nere i Krabbi för en 7-8 år sedan med lillebror Adam, då 15 år. Jag tyckte det var helspännande och kom ganska högt, ganska snabbt. Det kan man inte säga om Adam direkt, han var verkligen en usel klättrare. Som jag skulle vara nu ungefär.

2 kommentarer:

Anonym sa...

TACK! jag va 14.....
Ge mig en rond 2 så ska jag ge dig en match, samma plats samma tid!

Nille sa...

Emily ooch jag skall leta upp en klättervägg i Stockholm och du är välkommen att följa med :)

Hon är bara 6 och har klättrat högre i dörrposten än vad du gjorde på en bergvägg med handtag 14 år gammal :) Ta dig inte vatten över öronen...