måndag, juni 25, 2007

Efter regn kommer solsken

Säger de..

Idag var en händelserik dag. Klockan 07 hämtade jag upp John på Arlanda. Vi droppade hans väskor hos hans syrra och intog sedan frukost hemma hos oss. Klockan 10 kom mitt flyttgods och klockan 12 lämnade jag John på pendeltågsstationen. Klockan 14 gled jag sedan in för min anställningsintervjuv. Inte vilken som helst utan för ett jobb jag vill ha, och ett jag är kvalificerad för (i mina ögon sett i alla fall).

Jag hade lite svårt att sova igår. Brukar ha det när det händer stora saker. Klockan 3.15 konstaterade jag att jag ändå hade nästan 3 timmar kvar att sova. Nu började jag bli trött, så det var ju goda nyheter. Det var så ljust så jag snarare trodde klockan drog sig mot 06.

I vilket fall. Nu har vi leksaker, och leksaker, och ännu mera leksaker hemma. Tog vi inte med oss något annat börjar jag undra?

Inga kommentarer: