lördag, november 29, 2008

Lekslottet i Tullinge. Ja det var lite skillnad mot Lekpalatset i Järfälla det...




Det vart en heldag med Håkan och hans familj och det började på Lekslottet i Tullinge och slutade hemma hos dem strax efter lunch på Söndagen.

En jättetrevlig lekplats. Hela leksaker, rent och gott om personal. Detta till skillnad mot skräckupplevelsen vi dokumenterade från Lekpalatset i Järfälla. Det var inte bara en skräckupplevelse det var också ett uppvaknande. Jag vart ju mer eller mindre attackerad av folk som tyckte jag inte skulle lägga min näsa i blöt. Ganska kul att just det inlägget ligger på 4:e plats när man söker på Lekpalatset :) Länken till det inlägget här!

Fram mot middagstid tog vi oss hem till Håkan där middag och övernattning stod på tur. Warisa överträffade sig själv i vanlig ordning - man kan undra hur länge det är möjligt att göra det. Som jag sa till henne - nästan så jag hoppas hon blir arbetslös så hon tvingas öppna en Thai restaurang eller ta sin catering till andra nivåer :) Hon driver redan ett hobby företag som heter Thaidekoration som sysslar med catering, matlagnings - och fruktdekorations kurser.

Det borde vara en enkel sak att dra massor av mer relaterad trafik till deras hemsida och där har jag ett stående erbjudande om att ta dem ur startklossarna. Kostar? Massor av mat...

Inga kommentarer: