söndag, september 05, 2010

Dags att aktivera bloggen igen...

Det verkar som om mitt mikrobloggande över Facebook dödade mitt storbloggande men nu skall det bli ändring på det. Den 27 september drar vi till Thailand igen, visserligen bara över dryga året, men känns ändå som något stort. Jag tar tillfället i akt helt enkelt. Tänkte jag skulle börja med ett inlägg om hur det känns den här gången. Jag kommer nämligen själv ofta tillbaks till inlägget jag skrev när vi flyttade från Thailand 2007. Ett inlägg jag känner igen mig fullt i fortfarande. Tankarna om Sverige kanske har ändrats men det får jag anledningen att komma tillbaks till...

Numer ligger bloggen hos blogger.com igen. http://nilleochthailand.blogspot.com/

Finns det några läsare kvar tro?

2 kommentarer:

Susanna sa...

Ja, Nille det finns läsare kvar!
Det är bra idé att du startar upp bloggen. Skall bli roligt att läsa om flyttkartongerna och er resa tillbaka/mvh Susanna

Hans sa...

Jag tittar in lite då och då! :)