fredag, februari 29, 2008

- Jag tyar icke mer Karl Oskar!

Så har det känts det ungefär.

Det har varit MYCKET på sistone och även om det varit mestadels bra saker har det ändå varit så många saker att styra upp så det stundtals känts oöverkomligt. Bland annat krashade servern forumet låg på i samband med uppgraderingen.

Så, inte nog med att alla gamla modifieringar skulle styras upp... Själva plattformen krashade. I slutändan styrdes det värsta upp med nya konfigureringar av servern. Skönt. Men... ungefär som om det var det enda jag hade att göra..

På jobbet är det full rulle förstås. Som att springa 800 meter ungefär - när ett varv är avklarat får man springa om det. Även om det är mycket är det oftast roligt. Förhoppningsvis kommer jag kunna påverka lite mer själv framöver och då kommer det bli ännu bättre.

Vad som än händer på servern och jobbet har jag ju fortfarande lite sidoåtaganden. Även där har jag sett en klar aktivitetsökning. Dags att styra upp saker och ting. Om jag kan hala det mesta till i höst då vi är i Thailand kan jag jobba i lugn och ro medan jag har semester eller föräldraledighet från jobbet. Synd att man inte kan klona sig. Det hade varit enklast.

Det dröjer nog ett tag innan det kommer annat än spontana bilder tagna med min mobiltelefon här på bloggen.

Ikväll skall jag på Edsbacka Bistro med några gamla goda vänner. Samtidigt har Plair vänner från skolan på middag hemma hos oss.

Trevlig helg på er!

Inga kommentarer: