fredag, februari 15, 2008

Ni utomlands, missa inte RIX FM - den överlägset bästa radiokanalen i Sverige just nu!

Jag lyssnar på detta supersköna program under de 20 minuter det tar att åka till jobbet. Både idag och igår garvade jag så att läppen höll på att ramla ut. Snacka om snabba knivskarpa repliker.

Jag har tänkt rekommendera detta till er länge men det har inte blivit av. Så snart jag sätter mig vi skrivbordet och kollar inboxen så faller detta i glömska - eller så tappar jag bara inspirationen.

Nu börjar jag arbetsdagen med detta, så håll till godo!

RIX FM på morgnarna med programledarna Gert Fylking, Titti Schultz och Roger Nordin är det alltså som gäller. En sådan störtskön samling av människor som kompletterar varandra på ett sätt jag inte trodde var möjlig. Om en företagssammanslagning skulle skapa i närheten av denna synergi skulle det vara den bästa någonsin - sanna mina ord. På deras hemsida finner ni dessutom en samling av utvalda klipp.

Samtidigt vill jag passa på att slå ett slag för en kompis till mig som byggde en webbsida fokuserad på svensk radio för svenskar boende utomlands. Swedish Expat heter sajten som har en enkel ej skymmande kontrollpanel där du enkelt växlar svenska radiostationer.

Inga kommentarer: