måndag, juli 06, 2009

Ice Age 3 i Kista plus tokbryt




Filmen var ganska bra. Inte lika bra som de 2 första men helt ok.

Sebastian fick ett bryt när vi skulle betala för parkeringen. Inget speciellt som vanligt men tokdille på något.

En kärring lackade på honom - kan ingen få tyst på den där ungen, gnällde hon!

Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta.

Hon stod med 3 ungar något äldre än mina. Hittade inte sin parkeringsbiljett och var väl galen på det :) Kan tänka mig att för sisådär 40 år sedan stod hon och skrek själv...

Plair blev mållös. Så beter man sig ju inte i Thailand, speciellt inte mot barn.

Vad gjorde jag då?

Nitade henne föstås!

Njae, kanske inte. Jag föreslog att hon skulle vara tyst själv istället.

Faktiskt första gången på 2 månader som han haft ett bryt som detta. De duggade ju tätt förr. Funderade på vad som lockat fram detta. Vad som inte hänt så mycket på sistone? Kunde inte komma på något.

Tror att han halvslummrade under filmen och har ett morgonhumör värre än någon annan.

Inga kommentarer: