tisdag, maj 13, 2008

1 år i Sverige

Igår firade vi faktiskt årsdagen av hemflytten från Thailand. Ehhm. Firade kanske var fel ord för vi glömde bort det. Inte det att man inte tänkt på det för det har man verkligen gjort.

1 år - fasen vad fort det gick.

Just nu sitter jag, a jobbets vägnar, på ett hotell i Linköping. Hade någon siat om detta för 16 månader sedan hade fler än jag idiotförklarat människan.

Känns knappt som om jag varit borta.

Thailand känns avlägset, nästan overkligt.

Sjukt.

Ps. Det behövdes en påminnelse - tack Rickie!

2 kommentarer:

Admin sa...

Grattis på årsdagen! Det går bättre än väntat verkar det som och tiden går inte bara fort, den galopperar!

Nille sa...

Tack för det. En fördel med att ha ett sviktande korttidsminne - man anpassar sig snabbt. Man vet ju inget annat :)

Mest ekorrehjulet jag skall hålla mig borta från även om det blir svårt.