torsdag, oktober 04, 2007

Det är mycket nu…

Dels var jag sjuk, dels hade vi besök från andra kontor, men framför allt har jag ytterligare en gång tagit åt mig mer jobb än jag borde.

Att jag inte kan lära mig att inte doppa näsan i andras projekt!? Och i nya egna för den delen.

Som tur var vart jag frisk utan att egentligen varit sjuk på riktigt. Det var en riktigt konstig influensa. Fin och fräsch på morgonen, seg och trög på eftermiddagen. Jobba kunde jag eftersom jag har ett kontorsjobb. Hade jag varit hantverkare hade jag nog stannat hemma. Som sagt var, frisk igen. Börjar komma ikapp med jobbet, börjar komma ikapp med träning, men framför allt börjar jag få ordning och reda i livet. Tyvärr har jag fortfarande ingen aning om vilket land jag bor i om 8 år.

Jag vet dock att vi spelar seriefinal med IFK Sollentunas veteranlag nu på söndag. Första matchen på Norrvikens IP: s gräsplan på vad kan det vara, 10 år kanske? 5 matcher har jag hunnit med och alla utom en på grus, den sista på konstgräs. Vi har vunnit alla. Även de 2 jag missade pga. sjukdom vann vi så det är svårt att slå sig för bröstet. Det är alltså på Söndag allt avgörs.

Inga kommentarer: