torsdag, augusti 30, 2007

Viking reunion 2007

Ser man på, Uddman är inbjuden till fiendeland.

Laget har ju som oftast kryllat av Danskar och jag skall lätt erkänna att jag inte dragit jämnt med dem alla. I vilket fall så har vi inte bara bråkat, vi har haft kul tillsammans också. Har vi bråkat har det mest varit runt och kring laget. Jag brukar engagera mig när jag blandar in mig. Till den grad att jag retar gallfeber på folk.

I nästa månad är det dags för den årliga sammankomsten för Bangkok Viking spelare i exil, Viking Reunion 2007.Vi hamnar på Jylland och det blir en lång resa. Fredagen har jag tagit ledigt och vi kommer dra tidigt den morgonen, kanske vi drar redan på torsdagskvällen och övernattar någonstans. 3 året i rad är det de gör detta så det kan bli en trevlig följetång att boka in i kalendern. Jag blir den enda svensken förstås. Får se om jag kan ändra på det till nästa år. Behöver lite understöd om jag skall lyckas flytta sammankomsten närmre Stockholm .

Fasen vad kul det skall bli. Vissa av killarna har jag inte sett på flera år, andra spelade jag ganska nyligen med.

Inga kommentarer: