onsdag, april 02, 2008

Eftermiddag och 15 grader. Nice Nice Fågelbajs





Och en dålig ursäkt för en kall öl i solen tillsammans med grannen, men så vart det. Sverige är fantastiskt så snart temperaturen går över 15 grader så är det bara. Det har legat över 7 grader ett par dagar nu. Jag tror inte jag pratat lika mycket med grannarna på hela vintern som de sista 2 dagarna.

Fy skäms på oss!

Som sagt var, nyckeln till lycka i Sverige är att acceptera vintern och gilla den. Att gå runt och hata den blir inget bättre av.

Jag lär jobba hela sommaren och dra till Thailand sent i höst. Det var kanon att jobba på sommaren, lugnare, trevligare, samt att man ändå hade massor av timmar för fritid varje kväll efter jobbet. Konstigt - men man kan undra vart de timmarna tar vägen på vintern. Låt oss hitta dem.

Ps. Fick en nice skatteåterbäring. Inte oväntat men likväl.. nice.

Ps2. Min jävla tand som jag tänkte fixa i Thailand i höst börjar bråka. Hoppas att det är tillfälligt. Annars = Typiskt.

Inga kommentarer: