söndag, april 20, 2008

Inget tvivel - Nu är vi mitt i våren




Efter att ha tagit bilden packade vi oss ut på gården jag och barnen. Ordagrant vart vi utslängda av Plair som var i färd med en storstädning. Vi skulle bara vara ivägen och avvek utan bråk.

Nere på gården i solen är det helt underbart. I skrivandes stund åtnjuter jag alltså ett stabilt trådlöst Internet från parkbänken nere vid lekplatsen.

Det här vädret är det inte mycket som slår. Jag skulle tro det är ca 20 grader i solen. Fortfarande ca 10 i skuggan så brisarna som kommer med jämna mellanrum är uppfriskande, och välkomna.

Nice som faan!

Mina tankar är med dem som tvingas åka till Thailand från nu och fram till September - Inte avundsjuk...

Ps. Jag var lite orolig för skärmen, att det skulle vara svårt att se något men efter att ha dragit på fullt skärmljus vart det acceptabelt. Inget man jobbar en hel dag i men helt ok. Skall tänka på de när jag skaffar nästa dator, att ha en riktigt bra utomhusskärm. Den skall ju fungera bra i nästa episod av mitt liv. Under palmträd i Thailand...

Inga kommentarer: