torsdag, februari 12, 2009

Förlåt mig för jag har syndat

Lovar att aldrig mer göra ett så här långt uppehåll :)

Det finns en förklaring förstås. Om den är bra får du avgöra själv.

Fick en Sony Ericsson P1i av min svåger för några veckor sedan. Jag har ju länge funderat på en ny PDA. Palm Piloten gick ju i graven när jag badade med den på Koh Samet för hundra år sedan.

Nu är problemet det att jag inte lyckats installera inställningarna man laddar hem. Dessutom har SE ingen support för mitt abonnemang, tele2. Jag får vissa indikationer att det skulle fungera bättre om jag skaffade ett riktigt abonnemang men vet inte om jag vågar prova. Vissa andra saker som inte rockar heller...

Jag och den här luren har svårt att bli polare helt enkelt.

Vad är detta för en ursäkt då?

Nu kan jag ju inte skicka upp bilder bloggen som jag förr eller senare tvingas skriva om.

Funderar nu hårt på hur jag skall göra. Försöka få detta att fungera eller skaffa ett abonnemang inklusive bra telefon. Surt när jag fått den...

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har ingen annan polare som har P1 då? Typ han den där
sillstryparn. Vad jag vet hade han problem i början också!