lördag, april 18, 2009

Tillbaks i Sverige igen...

Tog en vecka att landa ungefär. Jag är sämst på jetlag.

Dessutom är det nya telefoner och nya problem med mobilbloggandet. Det blir svårt att skicka upp små snabba inlägg på flykt om inte mobilen vill vara med.

Fantastiskt väder har vi. Massor av soltimmar och frisk luft. Från nu och 6 månader framåt vågar jag nog säga att vi har världens bästa väder här i Sverige. Inte svårt att gilla läget. Synd bara att det skall vara precis tvärtom de andra 6...

1 kommentar:

Anonym sa...

Välkommen hem !

Jag gillar inte att läsa utam man/ni vet det, hopplös borde ha vant mig 2009 för sjutton, men sådan är jag, en kvinna i mina bästa år & lite sitter jag i samma båt eller på kanten & dinglar med benen lite, svensk eller svenskare än jag själv trode...
bor i Australien jusst nu men varit hem då & då pga av att det inte funkat här som jag önskar/drömmer om.
Jusst startat en blogg & inte kommit mig för att skriva som jag vill än, men det kommer nog.

bläddrat snabbt tillbaka i er fina blogg & sitter & nickar & ler*

Varma hälsningar Lollo

pingvinmammans.blogg.se