fredag, januari 25, 2008

Saint Paul, Minnesota - here I come!

Tidgt på Söndag morgon åker jag till vårt USA kontor för en veckas utbyte. Jag har aldrig varit i USA så det ser jag fram mot. Tyvärr har de klimat som i nordliga Norden. Temperaturen kommer pendla mellan 10-18 MINUS.

Om inte vintern kommer till Nille får Nille komma till vintern.

Saint Paul är staden som tillsammans med Minneapolis kallas för Twin Cities. Jag skall handla en iPod och jag skall träffa Stålmannen, det är det enda som står på min måstelista.

Det blir väl ingen semester - men snart har jag varit i Staterna i alla fall.

Ps. Fick precis ett sms från Niklas som tillbringar helgen på Koh Samed. Kvällning, paraplygrogg, barnen med maiden, liggandes på en matta nedanför Silver Sand. Ingen slump utan bra timing om jag känner honom rätt.

Ps2. Och så kom ytterligare ett SMS. FÖRSTÅS. Denna från John som befinner sig på Spa i Hua Hin med familjen.

Inga kommentarer: