måndag, november 09, 2009

10,000 kronorsfrågan - vem brås Sebastian på?

Jag kom precis tillbaks från ett utvecklingssamtal om Sebastian. Alla småsaker som vi haft fokus på verkar vara som bortblåsta. Inget nytt under solen kanske men skönt att få det bekräftat från dem med. Av alla saker de berättade var det speciellt en sak som som fick mina smilband att gå: När de äter lunch håller Sebastian låda, berättar vad som händer i hans liv och så. Kan hålla på ganska länge. Tuggar lite, pratar mera.

Någon som kan gissa vem jag har i tankarna? :)

5 kommentarer:

Syster Yster sa...

Jag gissar på...... farfarn?

Anonym sa...

Kan det vara Per-Åke, vi blir nog många att dela på de pengarna!
Mamma

Anonym sa...

Lustigt, en sådan person delar jag matbord med varje dag!
Susanne

Anonym sa...

Kul att någon brås på mig!!!
Sebastians farfar

Nille sa...

Ja det är faktiskt en bra egenskap!

Vi andra är för stressade för att hänga på tyvärr! Fortsätt!

Det var så kul när de berättade detta! :)