söndag, november 01, 2009

Blött blött och jätteblött

Det vart inte jättesent igår men det vart en välldigt lång dag och jättemånga öl. Efter partyt hemma hos Graham drog vi till en Pub nere på soi 23 (inte cowboy) där vi drack mera och spelade underliga öldrickarspel som jag inte kunde fatta. Började då misstänka att jag antingen var dum eller ganska berusad. Det senare kändes lättare att ta åt sig.

Telefonen ringde hela morgonen då jag sagt till några veteranlag (medan vi drack öl) att jag KANSKE kunde lira med dem idag.... Inte en chans som det kändes när jag vaknade. Vill inte, kan inte, borde inte!

Hemma vid midnatt och vaknade vid 11.00. So long ok!

Dagens stora händelse är förstås IFK Sillstryparna mot Gnaget, seriefinalen. Kollar (i värsta fall lyssnar eller läser) med Johan.

Inga kommentarer: