måndag, november 09, 2009

Hemma igen men helvetes jävla skit!

ALLA filmerna jag köpte på Pantip Plaza var enbart på engelska!!!

Jag frågade tydligt om de pratade thai, både på engelska och thai. Antar att jag lika väl kunnat fråga på svenska - han lyssnade väl inte ändå... eller så trodde han att jag undrade om HAN pratade thai!? Inte omöjligt...

Visst, alla språk är ju bättre än svenska men engelska kör vi inget alls hemma längre så det kunde nästan lika väl varit kinesiska filmer.

Är det någon som har vägarna förbi Fortune Town på Rachadaphisek så är det bara att hojta till!

Sådär ja - då var detta ur systemet (till 75% i alla fall)! ;D

En kompis på planet hade bil parkerad på flygplatsen så pappa slapp vakna i ottan. Väl hemma möttes jag av 3 härliga ungar samt fru- länge sedan jag fick så hårda och långa kramar. Nu har jag precis lämnat tjejerna på skolan. Sebastian får vara hemma.

Inga kommentarer: