söndag, november 15, 2009

Första besöket på Väsby simhalls äventyrsbad!



Bortsett från att allt man gör skall vara så dyrt var det en helt ok erfarenhet. 285 kronor för 1 vuxen och 3 barn. Tycker det var i överkant även om vi hade skoj. Länk till äventyrsbadet!

Josefine var förstås den första att ge ut i den höga branta rutshkanan. Sebastian nöjde sig med den lägre (vilket var lite tufft för att vara han). Emily kastade dessutom armpuffarna och simmade omdelbart 10 meter. Coolt - nu kan hon simma ju!!

Vattnet smakade lite salt (?) så jag antar att flytbarheten var högre än i andra vatten - men det gör ju inget, nu har hon ju självförtroendet att simma!

Igår skickade jag en förfrågan till Väsbys simklubb om simskolan som börjar i slutet av Januari. Nästa sommar vill jag slippa oroa mig varje sekund jag tappar dem utom synhåll.

1 kommentar:

Thaikalle sa...

Hittade precis din blogg.
trevlig jag tittar in då och då