onsdag, januari 30, 2008

En avkoppling jag saknar är...

POKER!

Nätpoker alltså. Och turneringsspel. Ringspelen funkade inte för mig. För små marginaler. Turneringspelet gick ganska bra. Kom ofta in i pengarna. Ofta är ju varje session en avslutande tävling. Ungefär som att gå ut och spela en match, det är nu det gäller. Ringspelen är för mycket nöta för mig, för mycket nöta, för mycket räkna, och för mycket psykologi.

Synd att man inte har tid att ta upp detta igen. Det skulle vara kul.

Men vad faan, en liten 2 timmars turnering borde man ju kunna klämma in lite här och där, eller? Funderar faktiskt på att ladda ner en pokerklient på jobbdatorn just nu.

Lite tradigt på hotellet. 19 minus där ute - jag går inte ut igen!

Fy satan i gatan vad kallt det är på kinderna. Jag kan inte minnas en kyla som detta.

Inga kommentarer: