lördag, september 09, 2006

Bra jobbat brorsan!

Tänk att lillebror skall få sitt andra barn. Jösses vad tiden går. Jag var 12 när Linus kom till världen, och det var verkligen en stor händelse minns jag. Han fick en stor plats i mitt liv. Det är lite sjukt men sanningen är att jag bytt blöjor på honom oftare än jag bytt på min egen Sebastian. Linus fick också åka barnvagns-race som få. Vagnen han hade var inget vidare på tvära kurvor, och så fanns det inget sele, så han ramlade ur ett par gånger. Han var lika glad för det. Sebastians gillar också att åka fort, men som tur var har han sele i sin snabba vagn. Linus var en mycket enkel pojke att ha att göra med. Det var också en härlig tid när han i en 6 månadersperiod bodde hos mig här i Bangkok. Det vart sedan några besök över åren innan han bildade sin egen familj. Nu är han en ansvarsfull ung man (dock oförmögen att lägga en kommentar i en blog), och snart 2 barns far.

Nu blir det ett snabbdopp i poolen innan det är dags för Emilys balettklass klockan 10.00. I eftermiddag skall jag och Josefine åka och titta på Vikings som spelar mot Tyskarna i en träningsmatch. Senare i kväll skall jag och Johan lyssna på AIK-Elfsborg över Internet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken tur att jag inte såg dom racen

Nille sa...

han var 3-4 innan vi kunde köra maxfart. han studsade ganska bra oxå.