onsdag, oktober 10, 2007

Helvete, nu annonserar de om snö

Och det är bara början av oktober!?

Och jag som har en bil att köra upp för vinterförvaring i Dalarna. Inte bra. Denna bil är det halaste monster som finns.

Bara att hålla tummarna för att hyresvärden kommer hem i det snaraste, och då han gör det drar jag som en avlöning!

Barnen längtar dock otroligt efter snön. Emily tjatar om och om igen, - först kommer regnet, sedan kommer snön…

Verkar som om det inte blir så, utan bara en massa snö på en gång. Jag ser fram mot att väcka dem till den första snötäckta morgonen i deras liv. Vilken känsla.

Jag var uppe på COOP i förra veckan, hittade ett STORT värmeelement för bara 175 kronor. En timer till den och jag har myspysvarmt badrum varje morgon fram tills nästa sommar.

Inga kommentarer: