lördag, december 22, 2007

Götgatsbacken, en natt på stan!




Som sagt var, det vart en sväng på söder i går. Frugan och jag på tu man hand. Vi hade bröllopsdag förra lördagen men eftersom jag vart sjuk så sköt vi på det en vecka. Lagom romantiskt men trevligt. En 2 timmars middag på Befeeter och sedan ner på Mest. Rolig att kolla på det svenska nattlivet. Flashbacks. Behövde bara gå på muggen förrän de högg på frugan. Plair sa det själv – detta är precis tvärt om mot Thailand, där är det ju snarare överflöd på tjejer. Amen, sa jag.

Vi hade ordnat med strategiskt boende på Malmen. Försökte få oss mot hotellbaren efter middagen men det var otänkbart, förstås. Min fru, party drottningen, garvade mig rakt i ansiktet. Detta tillfälle tänkte hon ju inte missa. Antar att jag får vara nöjd med att vi var hemma till tolvslaget. I vilket fall så hade vi skitkul.

1 kommentar:

Unknown sa...

Känner igen det där med frugan, hon vågade inte gå på toa själv när vi var på krogen i Jönköping. Kom alla möjliga o högg..

Lycka till med tomtandet