tisdag, september 25, 2007

Stackars oss killar när vi är sjuka

Om ni tjejer bara visste hur vi jobbigt vi har det då, då skulle ni tom sluta gnälla vid barnafödande…

Just nu är jag sjuk. Det började lite lätt i torsdags. Sedan har det gått i vågor. På kvällarna blir jag ganska så mycket sjukare än på mornarna. Än så länge har jag jobbat, även om dagarna blivit kortare.

Vi har haft ganska mycket folk från andra regioner på besök på kontoret senaste veckan. Jag har passat på att ha möten med dem för att uppdatera dem om vissa projekt jag doppat näsan djupt i. Nu är tack och lov de viktigaste mötena avklarade. Lite internt trams kvar, bla. mitt utvecklingsmöte. Känns som om det inte är hela världen om bakteriella drar undan mattan för mig i morgon bitti.

Vill verkligen inte bli sjuk. I helgen skall jag ut till Stålbergs residens på Valdemarsö för en liten privat grabbhelg. På Måndag är det allsvensk fotboll live med Johan som är på kort besök i landet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nille,

Observera att fotbollen är på söndag, inte måndag. Klockan 17.00.
Våga inte vara sjuk...