onsdag, november 01, 2006

Besök det bästa forumet om Thailand!

Efter som jag skriver och tjatar så mycket om Thailand på egen hand så tänkte jag att det kunde vara lämpligt att gå ytterligare ett steg. Därför har jag startat upp ett Forum om Thailand!

Framför allt riktar detta forum sig till personer som har frågor och/eller svar om Thailand. Det riktar sig också till personer som driver egna projekt om/i Thailand. Eftersom alla medlemmar får en egen signatur som kan innehålla en direktlänk till sin egna webbsida/blogg, så kan det vara att förena nytta med nöje att skriva inlägg då och då. Skriver du intressant så är det klart att din länk besöks den också.

Det är ju hemskt tomt i den just nu, men jag skall nog lyckas fylla upp den. Jag hoppas att du kan bidra med lite innehåll. Jag lovar att se till så att frågor besvaras inom rimlig tid. Har du förslag på förbättringar är det bara att posta om det.

Edit: drygt 3 år senare är detta ett av de största Thailandforum som finns på svenska. Det är mycket mer än vas som beskrivs ovan. Välkommen!

Inga kommentarer: