torsdag, april 05, 2007

Billiga flygresor mellan Bangkok och Sverige

Ja, riktigt billiga verkar inte finnas men jag jagade lite resebyråer i eftermiddags. Ja, efter att jag för andra gången hade varit tvungen att slå ner på de 1,000 tofflorna jag skall skicka hem. Hittade en resa med LTU.com som faktiskt tar oss till Stockholm samma dag (vilket resebyrån sa inte var möjligt, eller inte tittade efter). Jag skickade alla detaljer till dem och bad dem följa upp, vi får se vad som händer. Annars är det Turkish Airlines eller LTU via en svensk byrå som gäller. Notan lär sluta på ca 85,000-100,000 baht i så fall.

Förr om åren flög man billigt med Aeroflot och LOT, inte längre tydligen…

I vilket fall, jag fick några riktigt bra tips på thailandsforumets avdelning för praktiska prylar och goda råd, speciellt av Gunnar. Mannen kommer säkerligen spara mig sköna slantar.

Andra bloggar om: , , , ,

Inga kommentarer: