måndag, september 04, 2006

En säl, en utter, NEJ, det är en Bass

Det vart ett kvällsdopp med barnen. Plair är lite risig så det vart bara jag och dem. Alla 3 börjar bli ganska vattenvana. Inget gnäll över lite vatten i ögona längre.

Som tur var klarar sig Emmy och Jossan sig bra i barnpoolen själva nu mer, så fokus på Bass. Jösses! Jag aldrig sätt en unge älska att bada så mycket. Han skriker och garvar oavbrutet under hela badturen. Inte konstigt att han gick upp ett kilo på köpet. Moby Dick kanske vi skall döpa om honom till...

Jag har placerat min blogg i
Thailand
på bloggkartan.se så nu är vi 2 bloggare där.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh nu längtar jag efter de små terroristerna. Fast det låter nervöst med Sebbes framfart och sen 2 grodor till Kram

Unknown sa...

Kul att du landat pa Bloggkartan Thailand, jag foersoeker mig pa detsamma. Vara den foerste fran Chiang Mai da!!

Jag hajar bara inte hur man goer,,totalt lowblogtech,,alla sidor jag proevar registrera mig pa verkar ga at pipan.
Letar verkligen efter thaibloggare, det aer skitkul o laesa om andra farangers oeden o missoeden i the land of smiles.
Va goer du

Nille sa...

Så vitt jag vet har jag inte hamnat på kartan ännu? I övrigt handlar det bara om att lägga in den koden och sedan pinga via nyligen.se

Maila mig om du vill veta mer om det!

Guava är askul tycker jag, har du läst honom?

Unknown sa...

Guava aer super.Kollade in igar.