torsdag, december 21, 2006

Finns Tomten, i så fall…

Här är min önskelista, bara i fall att liksom (i denna ordning):

1. Att hela min familj fortsätter att vara hela och friska.
2. Ett stort hus strax utan för Bangkok.
3. En stor rymlig modern lägenhet.
4. En 7 sitsig nyare bil.
5. Flygbiljetter för hela familjen för att fira nyår med släkt och vänner i Sverige
6. 48” plasma tv
7. Handdator, typ modern O2 med alla funktioner.
8. Att Tomten är nykter när han kommer

God Jul till er alla, från oss alla!

Andra bloggar om: , , , ,

4 kommentarer:

Anonym sa...

Om han nu finns, kan du skicka över honom till mig när du har fått vad du önskar?

Jag håller med dig om punkt 1. Det är viktigast.
2, Har jag redan. OK, inte så stort, men det är ett hus och det ligger lite utanför, så det kan han få ge till dig om han har nåt, tomten.
3, Vad ska du med den till om du får ett hus? Eller du vill ha en inne i stan?
4, En Volvo V70 tack!
5, Jo, men inte till nyår. Hellre till midsommar.
6, Jag klarar mig med 32. Om jag får en 48 så får jag banka ut vardagsrumsväggen och sitta ute i det s.k. trädgården och titta.
7, En ny stationär skulle jag vilja ha.
8, Bjud honom inte på något starkt innan du skickar honom vidare.

God Jul till hela familjen!!

Anonym sa...

Hmmm, var det inte du som skulle vara tomte...

Michael sa...

God Jul till hela familjen från Korat oxå! Ingen dålig önskelista det där. Jag kan tänka mig alltihopa oxå!

Nille sa...

God Jul på er också grabbar :)

Elin: Peter skall vara tomte men jag kanske låtsas gå ut jag med, så Emmy tror jag missat igen...