torsdag, januari 04, 2007

Det går rykten om ytterligare en militärkupp!!

Inte så sannolikt kanske, men tillräckligt för att det kan vara läge att hålla ögonen på media. The Nation skriver om det i denna artikel.

Ryktena säjer att det är den sittande regeringen som vill stärka sin position. Ja, det blir jag ju inte förvånad över om de skulle önska. De förnekar detta med hela 1,000 %, så detta måste ju vara ett rykte... 100% hade ju räckt för att övertyga mig, men nu är det: - 10 ggr mer än vad du kan säja!

Är det inte dags att kliva ur sandlådan snart?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror vi hade ett bombhot mot the mall i Korat idag. Det var ett jakla stirr pa jobbet och de snackade om ett bombhot mot the mall. Sa vi sitter kanske inte sa sakra har uppe! :) Kan inte pasta att jag direkt ar orolig, men lite skumt ar det.

Anonym sa...

Har tänkt en hel del på dig, Guava och era familjer den senaste tiden. Blir lite nervös för er skull.

Nille sa...

Tack för omtanken, och välkommen hem till Korea (jag gissar att du är tillbaks). Jag har följt dig under tiden i Sverige. Hoppas att allt känns bättre nu.