tisdag, januari 02, 2007

Kampanj mot Thailandsguiden, är du med?

Det strömmar till en hel del nya läsare till min blogg, nu när Aftonbladet länkar till den.

På gott och ont.

Nu har även jag blivit utestängd från Thailansguidens forum. Jag antar att ägarna, eller någon nitiskt moderator, följde länken i min signatur och hittade min blogg. Och med den fann de mitt nystartade forum. Eftersom jag ALDRIG gjort reklam för mitt forum på deras sida tycker jag detta är långsökt. Gå in och kolla på signaturen Nille, avgör själva.

Är du medlem där, överväg att byta forum av 2 skäl. 1. Kan du mycket och driver eget kanske dina inlägg blir värdelösa den dag thailandsguidens intressen krockar med dina. 2. Är du en resenär, överväg att byta till ett öppet ocensurerat forum, för det är där alla kunniga människor kommer finnas framöver. Välj vilka forum du vill men välj ett öppet!

Nu är jag långtifrån den första att bli avstängd. Flera av mina forum medlemmar har själva blivit avstängda eller har en bekant som blivit det.

Vad som just nu irriterar livet ur mig är att alla mina inlägg ligger kvar, men inte länken till min blogg. Att hjälpa andra var ju att förena nytta med nöje.

Kampanj mot Thailandsguiden: Skaffa er ett liv & Ta bort mina inlägg!

Anmäl dig på det riktiga Thailandsforumet, klicka här!

Andra bloggar om: , , , ,

Inga kommentarer: