fredag, januari 12, 2007

Grillparty hos John förra helgen!

Ohps! Jag såg precis att jag hade glömt att ladda upp denna!

Skäms på mig!

Eftersom våra gamla Bangkokvänner Jensa och Kribbe var på besök så mobiliserade vi våra krafter. Förra Fredagen bjöd John på en familje-BBQ. Kribbe hade med sig sin fru Ning, och dotter Sophia. Stefan var där med de sina, och Jensa kom med sin ex.ex. Lek. Lek hade jag inte träffat sedan Jensa bodde här och det var ju inte igår. Det går bra för henne och det är kul.

Sophia är jämngammal med Emily och smälte snabbt in i den lokala maffian. Även om de hade olika modersmål var inget språk främmande. Jag kommer lägga upp en film snart men just nu ligger YouTube nere så det får vänta.

Johns BBQ var fantastisk. Är det något han verkligen är bra på så är det matlagning. Han är i fel bransch. Vi andra drack massor av öl förstås. Jag var inte ensam om att åka taxi hem den kvällen som tur var.



Andra bloggar om: , , ,

Inga kommentarer: