fredag, mars 28, 2008

Då vart man lite pokersugen igen

Inte igen kanske - men nu började fundera på om jag kunde omdisponera min tid lite för att köra en turnering lite här och där. Man har blivit lite cashblind nu i Sverige så man får väl hålla i hatten om man provar liite. 10 öl på bolaget och endast 106 kr känns som rena fyndet...

Så jag letade reda på alla mina gamla pokerkonton. 2 anledningar: kolla vilka det fanns pengar på, sedan välja på att spela eller ta ut pengarna.

Det var mindre pengar än väntat som låg där ute i cyberymden och sprattlade, bara ca 200 usd spritt över 4:a konton. Trodde det var det dubbla även om jag var rädd för att det kunde vara nollat.

Jag tror ådran har vaknat till liv. Den här gången blir det nog bara turneringar. Min turneringsresultat är avsevärt bättre än mina ringbords resultat. Spelade 90% ringbord och gick väl bara lite plus. Turneringarna spelade jag mer sällan men det gick bättre. Spelar fortfarande bara för småpengar.

Ville bli vinnare innan jag höjde insatsen...

Det verkar ta tid...

Inga kommentarer: