måndag, oktober 30, 2006

Hälsenan höll för ett riktigt löppass

Första riktiga löppasset avklarat. Jag körde 20 minuter på löpbandet, och det kändes mycket bra. Jag har ju gjort några varv runt polen tidigare, men inte sprungit på riktigt, så detta var trevliga nyheter. 5 hela månader tog det från operationen till att komma igång på just löpbandet.

6 månader skulle HELA rehabilitering ta.

Jag tror jag ligger på efterkälken.

Dock, fotbollskorna är putsade. Nästa Viking Cup går på Bali i April, och det vill jag inte missa för allt ris i Thailand.

Att Erik och Niklas har införskaffat medlemskap på sportklubben, det visste vi ju, men att de raggat ytterligare en kille var nytt. Nu har Mikael handlat kort han med. Alla är vi lunchtränare, så det blir risk för långa luncher framöver. Kul!

Kuriosa om min hälseneoperation på denna länk

Inga kommentarer: