söndag, mars 25, 2007

300 inlägg and still counting…

Noterade just på Guavas blogg att han nått det nästan ofattbara 1,000 kommentarer!? Detta påminde mig om min egen bedrift, att jag nyligen passerat 300 inlägg. Inte illa det heller. Den enda haken med alla dessa inlägg är att de är hemsk knepiga att kategorisera i efterhand. Det skulle ju annars vara kul att ha en lista, en ”Nilles digest”, med bara det absolut bästa. Om du kommer till denna sida och minns något du gillade får du gärna påminna mig. Det är dags att börja bygga på detta.

En vacker dag får jag nog gå tillbaks och skriva om, några av de inlägg där jag varit alldeles för snabb på avtryckaren. Ganska många har jag en känsla av. Detta lägger jag definitivt på framtiden.

Andra bloggar om: , , , ,

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ligger efter i postandet. Har 179 stycken, plus några i startgroparna.

Admin sa...

Du får inte censurera dina egna inlägg i efterhand - det är fusk! Man måste bljuda på sina misstag juuuu ;-)

Anonym sa...

Går inte att logga in på ditt forum idag.