lördag, mars 10, 2007

Här får du ditt uppdrag!

Jag tänkte vi skulle elda fart på forumet över helgen, vad tycker du om det?

För att gå rakt på sak: Först behöver vi fler trådar, näst behöver vi fler kommentarer. Jag har radat upp 3 saker som gör saken lättare.

1. Den här länken tar dig till alla obesvarade frågor/påståenden: Låt se vem som har flest svar.
2. Den här länken tar dig till forumdelen jag kallar Thaisnack (öppet forum): Här behöver du inte vara medlem för att posta. Tanken är att det skall göra det lättare för medlemmar på andra forum att posta sina inlägg även med oss.
3. Har du en egen webbsida så välkomnar vi förstås att du länkar, eller skriver om oss. Detta är ju oslagbar marknadsföring. Så här långt in i månaden (min blogg ej inkluderad) är det sajten Barnsemester som toppar inkommande trafik, tätt följt av GreenCurry.

Givetvis behöver vi fler medlemmar också! Gör oss en stor tjänst, skicka detta till dina andra Thailandsvänner:

Hej,

Jag är medlem på www.thailandsforum.se. Jag hoppas du vill ta dig en titt och kanske bli medlem du också. Här diskuterar vi inte bara resor, utan även livet med Thailand i allmänhet.

Vi ses!

Nå, vad blir ditt bidrag? :)

Andra bloggar om: , , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är inte medlem ännu men läser forumet så gott som dagligen. Jag känner inte att jag har så mycket att bidra med, men jag har i alla fall skickat detta vidare till 6 kompisar via e-post. Verkligen skön morgonläsning, thailandsbloggarna och forumet

Svenne Farang sa...

Jag erkänner att jag legat lite på latsidan, men det ska bli bättring med det - forumet är ju jättebra, klart vi ska sprida ryktet!

Jag måste säga att jag beundrar din entusiasm och din "go". Hur hinner och orkar du allt?