lördag, mars 24, 2007

Herrmiddag i Bangkok

Mikael bjöd på herrmiddag på Fredagskvällen. Middagen var till hans gamle anställde, Johans, ära. Han jobbade med dem, och spelade fotboll för Bangkok Vikings, mellan åren 1999-2001 om jag inte minns fel. Nu var han på en 2 dagars konferens i Bangkok. Faktiskt första gången han var tillbaks sedan han jobbade här.

Det var första gången jag såg Mikaels lägenhet. Jag skulle vilja summera den som en ungkarlsdröm. Faktiskt fick jag lite America Phsyco vibbar av den, det vara bara för perfekt. Eftersom han älskar att laga mat, och är duktig på det, hade han tillrätt en flerrätters middag med efterrätt. Vi var 4 som kom efteranmälda, detta löstes genom att dela på portionerna. Det var fantastiskt gott och trevligt!

Vi kom inte iväg ut i natten förrän fram mot 23 tiden. Det vart då Bed and Super Club på Suckumvit soi 11. Som vanligt var det mycket bra och jag kom hem senare än planerat.

Andra bloggar om: , , ,

Inga kommentarer: